Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Hindra UA att expandera in mot Safe Zone  (läst 1861 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest168

  • Gäst
Hindra UA att expandera in mot Safe Zone
« skrivet: 2007-08-24, 13:24:08 »
Hej mina vänner, jag har funderat lite vad vi ska göra för att stoppa UA's expansion in i vårt område kring Safe Zone.

Jag tror det bästa vi kan göra är att möta dom kring området (0|73), då kommer vi närmare händelsernas centrum och kan lättare utföra operationer i det området både offensivt och defensivt.

Jag håller på att förlägga mina byar mot det området. Vad sägs om att utöka Safe Zone genom att klumpa lite byar där också?.

/Ace

guest1503

  • Gäst
SV: Hindra UA att expandera in mot Safe Zone
« Svar #1 skrivet: 2007-08-24, 14:56:52 »
Helt klart är det ett bra område att försöka etablera sig i för att flytta positionerna närmre frontlinjen. Ska själv titta lite på möjligheterna att förlägga en by i den regionen.

/Rhod

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Moderator
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Hindra UA att expandera in mot Safe Zone
« Svar #2 skrivet: 2007-08-24, 16:40:35 »
ORDER:

Samtliga nyar byar förläggs till ovan nämnda område f r o m omdelebart. Enda untantaget är erövrade byar (som uppenbarligen inte kan flyttas på :) )

Sisten dit är en Boulette!

guest168

  • Gäst
SV: Hindra UA att expandera in mot Safe Zone
« Svar #3 skrivet: 2007-08-24, 17:26:30 »
Jag tänkte slå in en kil mitt i deras område nu i helgen, troligen genom att ta över en granne till foxizz eller ta en av pappapus byar helt enkelt.

Mest troligt är att det blir denna by: (-8|75).

Jag har en stamledare eller två klara sent på Lördag kväll/natt, jag funderar nu om det finns fler som har stamledare/senator klar som kan tänkas hjälpa mig med ett snabbt övertagande?.

Messa mig ingame isåfall så gör vi upp detaljerna där.

Tack på förhand!
/Ace

guest580

  • Gäst
SV: Hindra UA att expandera in mot Safe Zone
« Svar #4 skrivet: 2007-08-25, 13:56:38 »
Skulle det inte vara klokare att bygga upp oss i sydvästra hörnet av safezone typ (10|80)?
Åtminstonde jag känner att jag skulle få svårt att försvara en by som ligger relativt ensam mitt i fronten mot UA...

Dock tills annat sägs följer jag såklart order och bygger nya byar i angivet område :)

 

Senaste inlägg