Forum > Rollspel

Last Epoch

(1/2) > >>

Elunyx:
Om man vill testa ett kommande ARPG i ett tidigt stadie så finns det en demo på Last Epoch:
https://www.kickstarter.com/projects/lastepoch/last-epoch/posts/2218524

Känns väldigt opolerat just nu, men det är bara en tidig alpha. Har väl åtminstone ett år kvar i utveckling

Baldi:
Ännu en Diablo3 kopia! hur många finns de nu?  Path of exile, Chaos bane, lost Ark, Tourchlight, sen de här  :rotflmao

Elunyx:
Det finns mycket fler än så, men dom har inget demo :)

Oftast har dom inte tillräcklig kvalitet för att vara intressanta. Lost Ark är väl det enda som kan tänkas vara bättre än D3/PoE, men det har ju inte kommit ut ännu. Det kommer att bli strid om tronen för bästa ARPG för att Diablo 4 lär väl komma ungefär samtidigt som LA...

Baldi:

--- Citat från: Elunyx skrivet 2018-11-26, 14:16:27 ---Det finns mycket fler än så, men dom har inget demo :)

Oftast har dom inte tillräcklig kvalitet för att vara intressanta. Lost Ark är väl det enda som kan tänkas vara bättre än D3/PoE, men det har ju inte kommit ut ännu. Det kommer att bli strid om tronen för bästa ARPG för att Diablo 4 lär väl komma ungefär samtidigt som LA...

--- Slut citat ---


Jag kan tänka mig det  :thumb ,  undrar hur Diablo4 kommer se ut, och hur de utvecklat spelet, de måste sett hur ARPG spelen har utvecklats under åren,  glömde nämna "Wolcen också, som också ser otroligt vackert ut.
De blir vänta och se vad som kommer ske, jag hoppas verkligen på en demo eller ingame fotage på D4 iallafall till Blizzcon 2019.

Elunyx:
Köpte faktiskt Wolcen (early access) idag :)

Ska försöka få fram en rapport till helgen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion