Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Tack alla! - Läs detta!  (läst 2084 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
Tack alla! - Läs detta!
« skrivet: 2007-11-14, 10:54:02 »
Då var ytterligare ett år tillända….
Sen kan jag bara säga att jag är väldigt stol över att för 3:e året på raken bli vald till Klanledare för denna fantastiska sammanslutning, jag bockar bugar och tackar er alla.
För att rätt ska vara rätt, så vill jag först här passa på att tacka de andra medlemmarna i Klanledningen dvs Pruneboy, Shadowskimmer och Enos. Det är dessa fantastiska gentlemen som gjort att jag överhuvudtaget klarat av min uppgift, som har stöttat, gnatat och hjälpt till, och för detta ska de ha en stor eloge, och det känns väldigt tryggt att ha mina vänner omkring mig ytterligare ett år. Jag har inte glömt ett par andra nyckelpersoner, som är helt otroliga i sitt arbete: Cartman, looophooole och Crashman – ni kommer inte heller undan. Tack för att ni gör ert jobb så fantastiskt bra, och det kommer ni få fortsätta med oavsett om ni vill det eller ej!

Sen – ett stort tack till samtliga divisionschefer, det är ni som sakta men säkert, och ofta med väldigt stort tålamod, ser till att vi har ett väl fungerande forum med aktiva spelare. Miljoner tack till er alla.

Givetvis vore inte OldGents någonting utan sin gents & gentinnor. Det är ni som är ryggraden och pulsen. Utan er, vore vi ingenting, så här lyfter jag på hatten och tackar för allt stöd jag och andra fått under året.

Jag har en uppmaning till er alla;
Lika väl som att vi i KL sliter och stretar tillsammans med alla divisionschefer m.m så för att vi inte ska bli anonyma avdelningar, där folk inte hoppar ut, skriver i andra delar av forumet, stöttar sina vänner, lär känna de andra spelarna som inte lirar just det spelet som ni/vi gör, så BER jag er att dra, streta och få med folk att testa era spel.
”Klistret” som håller oss samman är det primära i OldGents – spelet ÄR det sekundära.
Givetvis är det spelandet vi håller på med till största del, men det finns massor av annat också!

Vi har LAN, vi har träffar av olika slag, och framförallt har vi grymt bra kamrater. Jag kan bara tala för mig själv, men jag träffar flera av er under året utanför OG´s forum och officiella arrangemang. Det är OldGents….
Forumet är en mötesplats, där vi diskuterar, debatterar, skrattar och har roligt TILLSAMMANS, inte en plats man bara går till för att jag kan skriva lite om speltaktik och liknande.

Jag kommer verka för att vi ska få bort den ”anonymitet” som börjat växa fram på forumet. Oavsett vilken division man tillhör, så är man i grunden en Gent, och det är som jag skrev tidigare det primära. Om spelandet bara är det som betyder något, att man bara vill fokusera på att bli bättre och bättre, och att man glömmer det viktigaste, att ha roligt och att mina kamrater är det viktigaste, tycker jag att man ska sätta sig ner och funder lite på vad det är man håller på med. Läs vilka regler som gäller (eller kalla det riktlinjer) i OldGents. Bjud lite extra på dig själv, ställ upp och lira lite med dina gamla vänner, dra tag i en kamrat som inte du sätt på länge, och ha roligt!


Tack än en gång för förtroendet!

Deathdealer a.k.a Stefan Larsén
Klanledare för OldGents


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

 

Senaste inlägg