Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: 30+ misslyckat fälttåg  (läst 2212 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
30+ misslyckat fälttåg
« skrivet: 2007-07-13, 08:07:40 »
Die Trying från 30+ utförde igår ett misslyckat fälttåg.
30+ hade förut en spelare som heter Naughty_666. Han hade sen gått med i VU. Men 30+ var helt säkra på att han var en REG-spion.

Därför informerade de VU (som kickade honomi) och skickade en drös stamledare till en av hans byar. Men det gick åt skogen. Sista stamledaren sänkte lojaliteten till 1%. Så nära var de att ta över byn.
Naughty_666 hann då bygga palats 10 och göra byn till huvudstad och därmed ointaglig.

Tack till semicolon och Go Ricki! som stått redo med defensiva styrkor, som aldrig behövdes sättas in. Tack även till Rhodesian och Enos som matar mina trupper i deras vetebyar.

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: 30+ misslyckat fälttåg
« Svar #1 skrivet: 2007-07-14, 10:07:48 »
Naughty_666 har en 600+ by + 2 nya precis bredvid mig. Dessutom två st 30+ byar i samma område.  :scared
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

guest526

  • Gäst
SV: 30+ misslyckat fälttåg
« Svar #2 skrivet: 2007-07-14, 11:16:03 »
Från FAQ

Kan jag förlora en by?

Om du bara har en by så kan du INTE det. Om du har färre än fyra byar är din huvudstad (den by där du har ditt palats) skyddad mot andra spelare som försöker erövra den. De andra byarna kan erövras av en fiendes administratör.


således borde inte detta hindra 30+ då naughty har 7st

guest3

  • Gäst
SV: 30+ misslyckat fälttåg
« Svar #3 skrivet: 2007-07-14, 12:49:35 »
Naughty_666 har en 600+ by + 2 nya precis bredvid mig. Dessutom två st 30+ byar i samma område.  :scared
Du behöver nog inte oroa dig. Han har inga soldater kvar.
Dessutom vet han inget om att OK är inblandade.

Vidarebefordrat informationen från semi. :thx
Vi får se vad som händer.

 

Senaste inlägg