Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Cuisine Royale, ett fritt BR? ;) till 25/6 2018  (läst 4506 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest2209

  • Gäst
Cuisine Royale, ett fritt BR? ;) till 25/6 2018
« skrivet: 2018-06-18, 07:13:06 »
Uppdatering, reflektion.
---------------------------------
Trist, och kanske bara jag?
Men måste uppdatera detta med att spelet kör in sin egen launcher som inte går att avaktivera vid boot av windows med någon option, detta trots att det är ett spel som borde “klara” sig med steam.
Vad värre var såg jag nu att även om du avinstallerar spelet så ligger en rest kvar och snurrar som man manuellt måste radera under:

Users
AppData\Local\Gaijin


Svagt tycker jag då man I dagens läge kan slippa start av Origin, Steam och Uplay vid boot via ett enkelt val. Hoppas de ändrar detta då spelet har jätte potential och antagligen kommer att dra iväg ordentligt när de får in duo och squad i det.

---

Cuisine Royale



Cuisine Royale Gameplay Trailer,
https://www.youtube.com/watch?v=XDjsdJJF-xE

Quick Look at Cuisine Royale || F2P Battle Royale,
https://www.youtube.com/watch?v=4zT5v7EkKeM

Citera
FREE UNTIL JUNE 25TH
Early Access will be free until June 25th 2018, after that we will probably make it a paid game to cover server expenses and fund further development. But it will stay free for players who will install the game during the initial 10 days period. We don't plan to introduce any additional paid content that will affect the gameplay, only some cosmetics and customization options.

Citera
Cuisine Royale is an all-kitchen-warfare Battle Royale game with the most honest system for Loot Boxes ever. Originally an April Fool’s joke from developers of squad based MMO shooter Enlisted, Cuisine Royale was highly appreciated by players and is now released as a stand-alone title.
ALL REVIEWS:
Mostly Positive (1,397)
RELEASE DATE: 16 Jun, 2018
DEVELOPER: Darkflow Software
PUBLISHER: Gaijin Distribution KFT

På Steam,
https://store.steampowered.com/app/884660/Cuisine_Royale/

Ser inte illa ut,
Gaijin borgar väl för sin typ av finasiering kanske? Men man får se.
Det verkar ha sina buggar förstås vad jag läst, men ska testas :)


-cb99


Edit in,
Testat en runda, och denna har definitivt potential som jag ser det.
Man kan ändra inställningar först då man väl är inne i en omgång/spel.

guest2209

  • Gäst
SV: Cuisine Royale, ett fritt BR? ;) till 25/6 2018
« Svar #1 skrivet: 2018-06-19, 00:42:51 »
Uppdatering, reflektion.
---------------------------------
Trist, och kanske bara jag?
Men måste uppdatera detta med att spelet kör in sin egen launcher som inte går att avaktivera vid boot av windows med någon option, detta trots att det är ett spel som borde “klara” sig med steam.
Vad värre var såg jag nu att även om du avinstallerar spelet så ligger en rest kvar och snurrar som man manuellt måste radera under:


Users
AppData\Local\Gaijin


Svagt tycker jag då man I dagens läge kan slippa start av Origin, Steam och Uplay vid boot via ett enkelt val. Hoppas de ändrar detta då spelet har jätte potential och antagligen kommer att dra iväg ordentligt när de får in duo och squad i det.

 

Senaste inlägg