Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Är det här man ska spy på sin dag ?  (läst 250004 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

guest1327

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #255 skrivet: 2007-06-03, 10:15:16 »
Jag kan komma och hjälpa grönis dra åt, han verkar lite svag nu för tiden. Hoppas audin klarade sig.

Ja, vi får se hur vi ska dra åt dom nya skruvarna vi ska köpa. Du kanske får komma förbi och visa musklerna lite varsamt... du vet hur han annars kan bli ;) Eller är det kanske dags för en till vaxning? Det närmar sig ju sommar nu och om vi bjussar på en whiskey så kanske vi kan kombinera alltsammans... :)

Jepp... Audin klarade sig riktigt bra... eller rättare sagt, helt otroligt att den inte fick större skador än lite bucklig plåt vid hjulhuset som inte syns när hjulet är på. Stötfångaren fick sig en smäll också men det var bara att trycka fast den igen. Det enda som syns är en svart linje i asfalten. Helt otroligt att det gick så bra som det gjorde. Fast det kanske hade att göra med vem som körde... :D (Grabbarna i baksätet skrek ju som små flickor medans jag med trygg hand styrde upp alltsammans och fick in oss till väggrenen lugnt och säkert.) :)

Huga!  Skönt att det gick bra, och självklart skrek grabbarna som små flickor,, det var ju en tjej som körde :)



fast det kanske ändå var därför det gick bra, för en grabb hade nog kört om gubben med spinnande hjul och knutna nävar

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #256 skrivet: 2007-06-19, 13:47:57 »
Fick idag veta att mamma har varit hos veterinären och avlivat hennes lilla yorkshireterrier som hon och jag köpte innan jag började plugga på högskolan. Han blev 11 år och var så pass sjuk att det var av humanitära skäl som hon åkte iväg.

Även om jag vet att det var det bästa för hunden så känns det bara :puke och :cry just nu.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #257 skrivet: 2007-06-19, 15:33:00 »
 :(
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #258 skrivet: 2007-06-19, 15:57:05 »
fick avliva en av våra ödlor för ett par månader sen... suger hårt :cry

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #259 skrivet: 2007-07-05, 10:33:06 »
Min skärm började iförrgår plötsligt låta som om någon hårdstekte bacon i den och sen luktade det svetsloppor i rummet. :( Efter en stunds funderande drog jag ur kontakten. Philips skall skicka en ny, men oklart när den kommer fram. Tills dess blir det bara forumsbesök från jobbet. Tur att jag har tapetsering, måling och nya lister att sysselsätta mig med under tiden.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1325

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #260 skrivet: 2007-07-05, 11:33:10 »
Fick ett telefonsamtal av min mor igår då de sa att det brunnit i deras hyreshus, på samma våningsplan dessutom. mor och far med katt var i stugan, men min bror var med i branden. Tack och lov klarade han sig ut med bara choken, men det är hemskt nog. Barndkåren var dock rätt snabbt på plats så bara lägenheten det börjat brinna i blev förstörd de andra lägenheterna är dock rökskadeade. Känndes lite hemskt att komma dit idag och se förkolnade rutorna i från gården, gå in och se hur väggarna såg ut och hur det stank. Man kanske är vek, men det känndes rätt hemskt.
Kvinnan som det bran hos ligger på lassarettet men mår relativt bra, en hel del förvirrad dock.
Men det är väl förståligt. Hon förlorade två av sina tre katter i branden.

guest253

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #261 skrivet: 2007-07-09, 20:40:28 »
En del kanske har märkt att jag har vanligt ovanligt tyst på forumet ett tag nu. Det beror helt enkelt att jag inte loggat in på ett par veckor. Det finns en hel del skäl till detta, men jag känner inte för att försöka rabbla upp allt här. Har svårt nog att ringa psykologen när jag är nere, så att drabba er är det inte tal om. Men jag ville bara meddela att jag fortfarande lever och saknar er. Ska försöka vara lite mer online, orka gå igenom 15 sidor med olästa poster igen...

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #262 skrivet: 2007-07-09, 23:06:53 »
Skönt att du är tillbaka ödlan  :kiss
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #263 skrivet: 2007-07-10, 06:10:40 »
 :stupid

guest1327

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #264 skrivet: 2007-07-10, 10:23:26 »
Gott att se dig igen.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #265 skrivet: 2007-07-10, 10:47:58 »
 :stupid
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest253

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #266 skrivet: 2007-07-10, 14:40:15 »
Gud, vad underbara ni är! Kan idag meddela en lite gladare nyhet. Fick precis reda på att jag ska flytta till Jönköping till hösten. Jag kom in på Ljusdesignerutbildningen! :banana

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #267 skrivet: 2007-07-10, 15:38:24 »
:winner Grattis! :winner
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #268 skrivet: 2007-07-10, 15:44:23 »

- ÄNTLIGEN!! (Ljushuvud)

 :thumb


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #269 skrivet: 2007-07-10, 20:02:36 »
Oj, vad kul!  :banana

 :supporter Grattis!  :supporter

 

Senaste inlägg