Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Är det här man ska spy på sin dag ?  (läst 250599 gånger)

0 medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #270 skrivet: 2007-07-10, 23:13:40 »
Det var kul, Grattis
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

guest1327

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #271 skrivet: 2007-07-10, 23:27:27 »


Härligt ödlan.. Ömsa skinn och gå vidare. thats the way to do it

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #272 skrivet: 2007-07-10, 23:46:03 »
Klart man ska skriva av sej här om man mår dåligt... alltid nån som läser o kommenterar.... :thumb

Skönt att du kom in på linjen. Hoppas allt löser sej så du får njuta av sommaren. *tittar ut genom fönstret* Vart e sommaren?

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #273 skrivet: 2007-07-14, 16:55:29 »
:wave

Grattis Ödlan! Riktigt kul att du kom in!

Nu gäller det bara att förbereda Jönköpingsborna på vad som komma skall :scared


guest253

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #274 skrivet: 2007-07-14, 19:30:49 »
:lolabove Hardcore! :D

@Övriga: :bow :kiss

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #275 skrivet: 2007-07-18, 19:03:14 »
Idag har jag haft en riktigt usel dag.

När jag skulle hälla upp filen till frukost så häller jag den i glaset... som jag redan hade vatten i. Väl på jobbet så kom det en massa samtal med användare som hade mer konstiga problem än vad de brukar (självklart har de inte skrivit fel lösenord enligt dom själva och allt ser korrekt ut i systemen men efter 30 minuters felsökning hör jag "men oj, nu fungerar det visst"  :doh ). Insåg att jag inte kommer ha råd att åka på en weekend till London med en tjejkompis. Fick en rejäl utskällning av en kille som skrek fula saker i örat på mig och ansåg att jag minsann genast på direkten skulle koppla honom direkt till tekniker (samma kille hade ringt även igår och hamnat hos vår nya tjej och skällt ut henne också, stackarn). Gick på en andra visning av ett hus som jag mer eller mindre blev kär i på första visningen - fick veta att budgivning redan hade börjats och det låg låångt över vad jag anser att det är värt... så nu är det bara att fortsätta leta. :puke

Nåja... det kan ju bara bli bättre imorgon.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #276 skrivet: 2007-07-18, 19:13:38 »
 :kiss Nya friska tag, Airam. Klart Grönis skall ha råd att skicka dig till London! :thumb
Och det kommer alltid fler hus.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #277 skrivet: 2007-07-18, 22:46:50 »
 :kiss på dig Airam. Klart att Grönis skickar dig till London och vem behöver ett hus. Så klart att ingen kille kan ha skrivit in fel lösenord, vi kan inte göra nått fel.  ;) Sen folk som skriker i telefonen, troligtvis någon stackare som inte fått nått på ett tag.  :supporter
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #278 skrivet: 2007-07-19, 17:24:58 »
Tack för uppmuntran.
Kan meddela att idag fick jag ingen fil i vattnet och den sura killen som troligen inte fått sig nåt på länge har lyst med sin frånvaro. :D
« Senast ändrad: 2007-07-19, 20:45:11 by Airam »

guest1325

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #279 skrivet: 2007-08-15, 23:36:45 »
Måste få klaga för idag har det varit kaos.
Idag skall var min lediga dag från jobbet, men det händer såklart inte. Fick ett sms från min chef där det står att nått är fel med ordrarna och krediteringarna i systemet, började titta på det igårkväll, fortsatte imorse vid 5 tiden på morognen, löste sig vid 11 tiden, tror jag ivf, det får jag veta imorgon. Samtidigt skulle beställningarna för nästa veckas annonser vara inne före kl 10. och försöka lista ut hur mycket som går åt då det är första gången man lägger en beställning, det är drygt, specillt då det är från holland och bara kommer måndagen. Sen har jag fått veta att min chef kanske säger upp sig och det är tråkigt eftersom hon är världens bästa. :( det som kan vara positivt är nog att jag förmodligen då får hennes tjänst.

precis köpt lite nya möbler till lägenheten och försöker möblera om så att det ser okey ut och självklart får jag bokhyllan över mig, tänkte vara effektiv och lämna lite småsaker i den så ja ni kan lista ut själv hur fint det såg ut. yay för blåmärken. Gav upp satte mig å spelade wow för att bara få ut ilskan och få slå på saker...

Ser fram emot att äntligen få sova nu... :)

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #280 skrivet: 2007-08-18, 08:02:37 »
Usch. Hoppas att det har blivit bättre. Ingen bokhylla över dig idag? Bra, då är det genast bättre... :)

guest1325

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #281 skrivet: 2007-08-18, 11:24:01 »
Nä det har jag inte fått. :) så idag är en trevligt och lugn dag. :)

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #282 skrivet: 2007-08-18, 12:08:51 »
 :thumb

guest628

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #283 skrivet: 2007-08-18, 16:05:09 »
Var och tittade till båten idag, första gången på 7-8 veckor.
Visst den låg bra och allting såg bra ut när jag kom ner till bryggan, lite mycke beväxning men det hade jag förväntat mig.
Sedan öppnar jag upp till ruffen och möts av en unken lukt, aja visst tänker jag "den har ju varit stängd i 2 månader".
Men när jag tittar närmare i båten så ser jag att det är en massa skit på dynorna och klädseln. Det är mögel! Hur i h*vete har det här gått till, så tittar jag mer omkring mig och i taket ser jag smuts. Men det är inte heller smuts...det är OCKSÅ mögel!!!
Nu ser jag att det är väldigt fuktigt runt omkring ventilen (fönster på båtar) på sb sida.

Den har tydligen inte varit 100% tät. Å så som det har regnat i sommar så har det kommit in.
Så mycket vatten tillsammans med ca 30+ i 7-8 veckor lämnar spår. Som tur så hade det inte börjat ge sig på seglena som jag hade i båten! Dynorna skulle jag byta ändå till hösten men jag hade ju förväntat mig att kunna börja segla denna vecka men så blir det icke...

Mögeltvätt och torrbollar!!  :puke

guest1327

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #284 skrivet: 2007-08-19, 01:27:23 »
Ehhh? vem lämnar dynorna i båten?  det är väl självklart att det blir mögel i dem då ?
Ta upp dem i huset för tusan....   :D


 

Senaste inlägg