Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Är det här man ska spy på sin dag ?  (läst 247504 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #315 skrivet: 2007-09-21, 08:09:55 »
Är det inte därför som du går på en universitetsutbildning??? ;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #316 skrivet: 2007-09-24, 16:19:42 »
Vaknar upp till som det verkar en bra måndag. Går sen i på forumet och ser att det är kallabalik i Traviandelen. Jag blir så lessen när människor som jag bryr mig om och tycker det är kul att spela med hamnar på varsin sida av skyttegravarna. OBS det här är ingen kritik av någon, jag tar inte ställning för eller emot. Jag tycker det är så tråkigt när sånt här händer. Även om jag inte umgås dagligen med alla i OG så anser jag att ni alla är mina vänner.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Cruentus

  • 30-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 213
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #317 skrivet: 2007-09-30, 02:45:16 »
Tack Looser, du har satt ord på mina känslor.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #318 skrivet: 2007-10-03, 22:14:43 »
Här sitter jag och formaterar om datorn :(

F*CK OCH DUBBEL F*CK!

:cry

Hittills har jag upptäckt att jag slarvat bort licensnyckeln till NOD 32 (som jag köpt för dyra pengar) samt att jag inte har en aning om servernamn, lösenord och annat strunt som behövs för att få min e-post att fungera.

Bläh!


Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #319 skrivet: 2007-10-03, 22:32:27 »
Citat från: http://www.nod32.se/t_faq.php
Q11. Jag har tappat bort mitt lösenord, vad ska jag göra?
A11. Kontakta oss via support@nod32.se så kan vi hjälpa dig.
Har du inköpt ditt program på www.nod32.se om du inte har gjort det utan köpt i butik eller på någon annan sida på internet har vi tyvärr inga möjligheter att ta fram användaruppgifter vår rekommendation är då att du vänder dig till din återförsäljare med frågan.

Så om du köpt det någonannanstans -> Vänd dig dit. :)
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #320 skrivet: 2007-10-03, 22:39:04 »
Jo, jag har mailat dit, men jag blir arg på mig själv ändå!

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #321 skrivet: 2007-10-03, 23:05:18 »
oppppppppppps!


DD


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #322 skrivet: 2007-10-04, 10:16:44 »
Det är rätt DDL skrik ut din vånda! ;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1327

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #323 skrivet: 2007-10-16, 11:20:33 »
FY FAAAN! aldrig mer en förmånsdator.
När jag fick hem skiten första gången så var 1 HD paj. systemet är RAID 0 från början.
Iväg på rep. och återkommer med OS installerat på 1 HD och den andra tom.. :(
Installerar om skiten.  Raidar.. upptäcker att BIOS inte behåller sina inställningar utan startar med default värden varje gång. DVS RAID fins inte.. Nå det går ju att ändra varje gång man startar datorn, men en ny dator ska ju inte krångla så In med faan skapet på service igen. Och idiotfaan på servicestället byter Hårdiskk igen, vilket medföljer att det jag installerat är history.. Och systemet EJ raidat....  FELET är fortfarande kvar. BIOS ställer sig i default inställningar varje gång och ibland går det inte ens igån. Man får lirka med på/Av ett par ggr så går det igång...
DJÄVLA amatörer.. 

Rita gissa spring kallar jag det..  de gissar problemet,
och hör och häpna,,,,, !!!!  Jag kan inte felanmäla datorn så snabbt igen.. det måste gå några dagar... 

Jag hoppas inte någon jobbar för  POWERMILL för de borde skämas.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #324 skrivet: 2007-10-16, 11:27:28 »
 :lolabove
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest253

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #325 skrivet: 2007-10-16, 22:13:56 »
Nej, på Powermill har jag inte jobbat, men de har jobbat för för mig (Läs: Office) och jag har bara upplevt dem som kompetenta. Visst drabbas även de av måndagsexemplar också, men oftast har de varit bra. Störst risk för ostabila exemplar är det om man ska ha det absolut-topp-senaste som går. De är dessutom såvitt jag vet de enda i Sverige som har verkstads-licens på Fujitsu-Siemens bärbara datorer. Låter mest som om de du pratat med på supporten inte förstått ditt problem och lämnat över en felaktig felanmälan.

Sedan har du förmodligen M$ Vista i datorn, och det litar man ju på... :innocent

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #326 skrivet: 2007-10-16, 22:41:20 »
Du Ödlan...
Om man har problem med att bios inte behåller inställningarna så spelar det ingen roll vilket operativ man kör... Bara så du vet. ;)
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

guest1566

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #327 skrivet: 2007-10-17, 07:40:19 »
kanske inte riktigt här man ska spy.. mer i en fin hink innan man sticker till jobbet.. kan lungt säga att jag kämpar för att inte slå ihjäl alla som av nån förbannad orsak retar sig på mig och måste öppna upp sina feta munnar därför.

ge mig frost nova och världens största pyro blast så jag kan i alla fall få lite roligt och sen bara skratta åt dem för de aldrig kommer förstå vad som hände!

guest253

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #328 skrivet: 2007-10-17, 19:17:18 »
Du Ödlan...
Om man har problem med att bios inte behåller inställningarna så spelar det ingen roll vilket operativ man kör... Bara så du vet. ;)

...Än. Ge PytteMjuk ett tag till så ska du nog se att de lyckas... ;)

@Lernarmá: Har en klasskamrat som gått på Ice (medicin mot migrän) ett par dagar nu. Hon har läskigt små pupiller, är glad och känner fortfarande av migränen. Kul är det inte, så jag önskar dig ett snabbt tillfrisknande!

guest253

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #329 skrivet: 2007-10-20, 18:29:54 »
Lackade ur lite på en dambekant som betedde sig tämligen barnsligt igår (via SMS dessutom. Inga dambekanta kom till skada vid inspelningen av detta minne.). Tyvärr valde jag fel näve (igen) när jag avreagerade mig på en trädörr, så nu är högerknogen stort som ett plommon. Igen. Med ungefär samma färg. (Victoriaplommon, för sakens skull. Tror jag krossade allt brosk jag hade lyckats bilda sedan sist. Tur man har snälla, väl förberedda vänner. Ispåse, mmmm...

...och nej, inga trädörrar kom heller till skada...

 

Senaste inlägg