Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Error vid postning då folk har "Kontakta alltid mig..&  (läst 2437 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Error vid postning då folk har "Kontakta alltid mig..&
« skrivet: 2003-10-04, 18:08:04 »
Nu har jag fått nedanstående fel 2 gånger när jag replikerat 2 olika gubbar, först Rythm och sen Hella.

Verka som att det är forumet som har problem för att 2 olika personer ska ha fel på sina e-post konton verkar mera långsökt ... om dem inte har samma ISP och dem har problem med sin mail.

Kodstycke: [Välj]
Could not connect to smtp host : 111 : Connection refused

DEBUG MODE

Line : 128
File : /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
Error vid postning då folk har "Kontakta alltid mig..&
« Svar #1 skrivet: 2003-10-04, 18:31:06 »
Citera
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: php_hostconnect: connect failed in /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php on line 126

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to mail.oldgents.com:25 in /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php on line 126

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php:126) in /customers/oldgents.com/forum/includes/page_header.php on line 490

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php:126) in /customers/oldgents.com/forum/includes/page_header.php on line 492

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php:126) in /customers/oldgents.com/forum/includes/page_header.php on line 493

Old Gents Forum Index
General Error
 
Could not connect to smtp host : 111 : Connection refused

DEBUG MODE

Line : 128
File : /customers/oldgents.com/forum/includes/smtp.php


Detta skojjiga mess fick jag när jag svarade på Kübeltråden.

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest3

  • Gäst
Error vid postning då folk har "Kontakta alltid mig..&
« Svar #2 skrivet: 2003-10-05, 21:41:18 »
:hm

 

Senaste inlägg