Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Qpad MK-80  (läst 2220 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Qpad MK-80
« skrivet: 2012-04-22, 16:13:39 »
Är det bara jag som har problem med detta tangentbord?

Har reklamerat ett och fått ett nytt och nu har det oxo defekta knappar...

Klickar inte och har en tendens att fastna och sega sej upp igen. Har tagit loss knapparna det berör och kollat om det är nått gojs i dom men kan inte hitta nått... jag har inte spillt nått i det, som jag kan se. Kan det vara så att jag har fått två måndags ex eller är det handhavande fel? Har haft detta i en månad kanske?

Har skickat till Qpad support och se vad dom säger... annars blir det nog ett annat märke... synd för jag gillar tangentbordet som fan annars.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Qpad MK-80
« Svar #1 skrivet: 2012-04-22, 16:18:35 »
Jag har inte märkt av de problem du beskriver. Mitt fungerar hittills prickfritt.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Qpad MK-80
« Svar #2 skrivet: 2012-04-22, 17:59:25 »
Inga probs med mitt.
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Qpad MK-80
« Svar #3 skrivet: 2012-04-22, 19:35:11 »
När jag provade MK-80 uppplevde jag att knappar fastnade när man tryckte ner lite större tangenter. T.ex. höger Shift, tryck ner den lite snett och sedan medans du håller den nere, trycker ner en mindre tangent bredvid, så kan den mindre tangenten fastna.

Har inte upplevt detta problemet med MK-85

Utloggad GottfridssonTony

  • Husse
  • Övningskör
  • ***
  • Antal inlägg: 126
  • Pluttinutt
SV: Qpad MK-80
« Svar #4 skrivet: 2012-04-22, 20:31:26 »
mitt sitter med medföljande adapter i USB port. då och då slutar jag springa mitt i "springet" och måste släppa och trycka ner W igen... irriterande men inte hela världen.. ska det kanske sitta i PS2 port istället? Men jag har bara en så då måste ja skaffa en splitter som delar den till 1 keyboard och en mus.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Qpad MK-80
« Svar #5 skrivet: 2012-04-22, 21:00:42 »
vafan har du för mus som behöver ps2?

Det är knapp 2 som kärvar... den klickar inte och har en tendens att fastna, Capslock är seg att trycka ner och segar sej upp, ctrl är seg att trycka ner och klickar inte. Är det så att det måste vara kliniskt rent 1 meter runt tangentbordet så skiter jag nog i att reklamera och köper ett annat... Om det bara e jag som har problem med det så lär det ju vara nått skit som lirkat sej in i tangenterna... kanske inte kan ha skägg med detta tangentbord.

Utloggad Frankman

  • Old Wife
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 158
SV: Qpad MK-80
« Svar #6 skrivet: 2012-04-22, 22:45:43 »
Jag har problem med Tab. Fastnar varje gång.
Insikt före åsikt!

 

Senaste inlägg