Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Jag säger upp mig som Krigsminister.  (läst 2184 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest580

  • Gäst
Jag säger upp mig som Krigsminister.
« skrivet: 2007-07-31, 11:44:45 »
Att agera som krigsminister som det varit nu har krävt för mycket tid och energi av mig, jag orkar helt enkelt inte.
Därför väljer jag nu att avsluta mitt uppdrag som samordnare av våra militära ageranden i kriget och återgår till att vara en vanlig spelare och alliansmedlem.

Tack alla ni som ställt upp och hjälpt mig Puckla på UA!

guest1555

  • Gäst
SV: Jag säger upp mig som Krigsminister.
« Svar #1 skrivet: 2007-07-31, 13:13:46 »
synd.... tycker du skött dig exemplariskt!!!!

guest1524

  • Gäst
SV: Jag säger upp mig som Krigsminister.
« Svar #2 skrivet: 2007-07-31, 14:15:15 »
Hej,

Som ni vet så har jag sedan länge sagt att jag inte kommer att ha tid att sköta denna posten heller nu när vi är mitt uppe i ett fullskaligt krig.

Detta innebär att posten är vakant, men jag kan stå kvar med titeln så är det ingen annan som lockar anfall på sig i onödan. Dessutom är det bra med någon som kan skicka viktiga [ally]-meddelanden.

Fram till dess att posten är tillsatt, helst av någon som har mer tid än mig och Terofin så kommer vi helt enkelt att göra så att jag sätter en anfallstid och ett mål, meddelar dessa in game samt startar en tråd i forumet. Detta minst två dygn i förväg så att alla hinner förbereda sig på att skicka iväg sina trupper.

Försvaret fortsätter vi att ta i forumet.

Under tiden så bygger alla offtrupp så det ryker om det! Glöm inte murbräckor. En mur är guld värd för en försvarare.

/GR

guest677

  • Gäst
SV: Jag säger upp mig som Krigsminister.
« Svar #3 skrivet: 2007-07-31, 17:49:39 »
Tack för allt jobb du lagt ner Terofin!

Förstår att det blir mycket, känner själv att har varit svårt att delta i alla attacker (speciellt nu ett tag när jag varit ute i stugan och renoverat med sunkig uppkoppling via modem (svindyrt innan 19.00) och diverse utflykter mm).

En idé för att det inte ska bli en för stor belastning på en enskild person är att vi driver attacker i projektform... dvs vi har inte som målsättning att kontinuerligt varje dag (eller varannan) tvåla till någon utan det är upp till intresserade att hitta på roliga projekt (typ ta över by xx, nolla by yy osv), sedan se när tillräckligt många kan vara med så sjösätts "projektet". Då kan attackerna ledas av de som är med, vilket minskar pressen på krigsministerposten.

Givetvis bör vi ha en övergripande strategi, typ att ge Omen så mycket stryk som möjligt  :D

guest580

  • Gäst
SV: Jag säger upp mig som Krigsminister.
« Svar #4 skrivet: 2007-07-31, 20:00:00 »
Ja det kan vara en plan. :)

 

Senaste inlägg