Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Stänga av engelskt tangentbord?  (läst 3145 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Stänga av engelskt tangentbord?
« skrivet: 2007-12-12, 23:21:24 »
Sedan jag började använda mig av sk click-casting i WoW där man genomgående håller in shift, alt och/eller ctrl får jag emellanåt bekymret att jag kommer åt alt+shift parallellt och då går mitt spel åt fanders eftersom tgb:t plötsligt tror att det är engelskt. Kan man stänga av detta snabbkommando? Jag har ändå ingen användning för den engelska funtionen som jag ju vid behov kan styra från windows.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Stänga av engelskt tangentbord?
« Svar #1 skrivet: 2007-12-13, 07:53:39 »
Högerklicka språkfältet -> Inställningar -> Snabbtangentinställningar -> Ändra tangentsekvens

Ställ in efter önskemål!

guest1327

  • Gäst
SV: Stänga av engelskt tangentbord?
« Svar #2 skrivet: 2007-12-13, 09:53:26 »
Annars är det ju
Högerklicka språkfältet -> Inställningar -> Avancerat -> Systemkonfiguration -> inaktivera Avancerade texttjänster. Det stänger av funktionen helt

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Stänga av engelskt tangentbord?
« Svar #3 skrivet: 2007-12-13, 12:40:53 »
Tackar! :thx
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

 

Senaste inlägg