Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Johnny Hazard skrivet 2011-07-23, 12:08:48@DH Islamhat är ju inte riktigt detsamma som hat Al-Qeada.Jag syftade inte på det, utan på inlägg jag sett på Facebook och i kommentarer till nyhetsinlägg på diverse sidor. Väldigt många har varit väldigt snabba med att gå ut och säga att det var militanta islamister som låg bakom detta.
@DH Islamhat är ju inte riktigt detsamma som hat Al-Qeada.
Till alla "förvånade" terroristexperter, mediakommentatorer och ledarskribenter, till alla ni som igår talade tvärsäkert om muslimska fundamentalister och idag talar om en enskild sjuk individ. Har ni helt missat verkligheten? Enligt EU:s polisorgan Europol begicks det mellan 2006 och 2009 1.770 terrordåd i Europa. Bara sex av dessa 1.770 dåd, eller 0,34 %, hade muslimska kopplingar. 265 gånger fler terrordåd, nämligen 1.596 stycken eller 90,2 % av alla Europas terrordåd, hade högerorienterade kopplingar.By: Henry AscherOrkar inte källgranska och vet inte så noga vem Henry Asher är men tycker det låter ganska rimligt.
Ifrågasätter du alla politiskt aktiva lika mycket? All fakta om miljö från miljöpartister är hitte på eftersom dom är partiska?
För egen del kan jag bara ta in detta illdåd pö om pö, annars blir det för starkt.