Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Vi har en kändis ibland oss  (läst 2137 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest221

  • Gäst
Vi har en kändis ibland oss
« skrivet: 2006-03-29, 22:48:28 »
Ödlan har figurerat flitigt på TV denna vecka. I måndags i en film som heter "Syner som talar" :scared  då som rekvisitör, där även jag var med och körde Ödlans pappas fina traktor. På onsdagskvällen var det dags igen, i ett inslag om ungas rätt till arbete i samhället. Mycket bra Ödlan, men ingenstans såg jag dina bröders logga eller utalade namnet. ehhh kanske tur med tanke på vad folk skulle tro om oss när de såg dig, morgontrött, bakis och lätt morgontjurig i inslaget  :)  

 :thumb  and the Oscar goes to....

guest253

  • Gäst
Vi har en kändis ibland oss
« Svar #1 skrivet: 2006-03-29, 23:58:04 »
:lolabove Jag har visserligen nämnt detta i andra trådar tidigare, men men.

Jag hade faktiskt tänkt ha på mig en mina OG-tröjor, men de har väckt mig två dagar i rad nu, och inatt hade jag bara fått 3 timmars sömn, så det försvann liksom... :cartman

"Syner som talar" går i omgångar just nu, men jag vill faktiskt påpeka att jag även var regiassistent med ansvar för några av scenerna som blev riktigt bra... :shaft

guest273

  • Gäst
Vi har en kändis ibland oss
« Svar #2 skrivet: 2006-04-10, 17:37:45 »
Kan du inte lägga in ett klipp så vi som missat oxå får se !!!

guest253

  • Gäst
Vi har en kändis ibland oss
« Svar #3 skrivet: 2006-04-10, 20:26:24 »
Som tur är sparar de inte östnyttklippen i mer än en vecka. Och jag tvivlar på att särskilt många har en kopia av "Syner som talar"...


...dock har ju jag självklart kopior på båda, om någon är desperat underhållningssugen... ;)

guest273

  • Gäst
Vi har en kändis ibland oss
« Svar #4 skrivet: 2006-04-11, 03:29:19 »
Citat från: CyberLizard
Som tur är sparar de inte östnyttklippen i mer än en vecka. Och jag tvivlar på att särskilt många har en kopia av "Syner som talar"...


...dock har ju jag självklart kopior på båda, om någon är desperat underhållningssugen... ;)



Alltid .. släng upp de   :eager

guest253

  • Gäst
Vi har en kändis ibland oss
« Svar #5 skrivet: 2006-04-11, 21:04:39 »
...den ena på VHS och den andra på en dvd. Kanske skulle ha sagt det från början. :blush

 

Senaste inlägg