Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Tröttnat..  (läst 1389 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
Tröttnat..
« skrivet: 2005-10-23, 22:58:52 »
Jag har valt att lägga BF2 på hyllan ett tag nu, dels pga studier och dels pga att jag kan bli så otroligt förbannad ibland av det här förbaskade spelet. Ta mej inte fel nu, spelet BF2 i sig är helt underbart.. det är dom som spelar som är ena riktigt rövhål!!

Jag var inne på nån tys.. nej det spelar fan ingen roll vilken server det var, det finns skitstövlar vart man än spelar. Jag kände iaf för att flyga och ställde mig vid hangarerna för att vänta på nästa plan som skulle spawna igen. Det kommer nån annan lirare och ställer sig intill mej och väntar också, jag tänker då att han förmodligen är så vettig att han låter mej ta planet då jag stått och väntat längst.. I was soooo wrong!

Han hoppar in först och gasar iväg, jag tänker inte mer på det och tänker väl att jag bara får vänta lite längre.
Inte så konstigt nog kraschar killen som nallade planet av mig nästan direkt efter han lyft och spawnar vid hangarerna igen. Denna gång, precis innan jag ska hoppa in i planet, så rycker han ut sin bössa och skjuter mej så att jag dör och hoppar in själv. Tydligen var det ingen punish för sånt på den servern så jag bytte direkt.

Nästa server jag kommer in på har precis haft ett banbyte så jag hinner spawna relativt fort. Jag kommer först till hangaren och hoppar in i planet, självklart ställer sig ett miffo ivägen så jag utan att märka det kör över honom. 1 punish direkt, som var helt oavsiktlig och inte mitt fel, enligt mig.

Efter att ha blivit nerskjuten så spawnar jag vid hangaren igen och ställer mej där utan att nån är i närheten. Plötsligt hör jag hur ett brummande ljud närmar sig, jag kikar lite snabbt på radarn och ser att det är en i mitt lag som rattar runt med bilen i huvudbasen. Jag fortsätter vänta. Precis när planet spawnar så smäller det till bakifrån och jag trillar omkull och dör. Jag muttrar för mig själv och kollar radarn för att inse att det var puckot i bilen som körde över mej. Av nån anledning lämnar han och hans kompis inte bilen utan kör vidare och skiter i planet.

När jag spawnar så är det eldstrid i basen och någon beskjuter mig bakifrån, jag vänder mig om i ett ryck och slänger iväg ett par salvor. En kropp faller ett tiotal meter bort och jag tänker, bra jobbat, för mig själv. Jag vänder blicken mot det nordvästra hörnet av skärmen för att mötas av texten, "Tussilago [teamkills]" och åker direkt på en punish. Det var även denna kille som jag dödade som skjöt på mig direkt när jag spawnade, fråga mej inte varför.
Jag spawnar igen och tänker att det allt var ett stort missförstånd.. fel igen. Fienden är borta och jag springer direkt mot hangaren. Än en gång hör jag det brummande ljudet, men nu är jag snabb som fan in i planet och gasar för glatta livet. Precis innan planet lämnar marken kör bilen in framför mig och det smäller, självklart åker jag på 3 teamkills och därav 3 till punishments följd av en ban. Kan vara onödigt att nämna, men de som satt i bilen var samma killar som jag träffade på tidigare. Dvs de som körde över mej och han som skjöt mig i ryggen när jag spawnade.

Jag avslutar historien här men kan även tala om att nästa server jag gick in på även hade ett gäng dryga lirare i mitt lag, som ansåg att jag var ett perfekt offer att jävlas med. Detta är alltså min motivering till varför jag bör lägga spelet åt sidan innan jag tappar intresset för det helt. Tack för mej då, så länge, gubbar! Vi ses väl nån gång.. lär ju inte kunna släppa taget om forumet lika lätt! ;)

/Allas eran TS inkompetenta BF2-Gud Tussilago :)
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

 

Senaste inlägg