Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Stora VISTA tråden  (läst 23066 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #75 skrivet: 2007-07-10, 12:16:01 »
Jag har mailat och gnällt, skällt och hotat Creatives kundsupport..  fast de bryr sig inte

Samma som Belkin då, de tvärvägrar att utveckla 64-bit vista drivare till sina produkter. 32 bitar går tydligen bra men inte 64-bit så jag kan inte använda min Speedpad i Vista och jag kan inte spela utan den...  :joystick :microsoft :headbang

Ska gå över till en Sitek Command Pad istället, de har i a f 64-bit Vista drivers... :)

Eller va fan, jag spelar ju inte längre ändå så vad svamlar jag om...  :cartman :alcoholic
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

guest1327

  • Gäst
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #76 skrivet: 2007-07-10, 23:36:57 »
Jag förstår precis hur du känner det... det är sabla trist att de inte ser över sina kunders behov.
Och desvärre är min röst en pip i natten.. så de skiter fullständigt i mig.

Det enda jag kan göra är att aldrig mer köpa en creativeprodukt, och jag tänker banne mig göra slag i saken.. Never again creative.... och jag kommer nog tjata på er övriga att göra likadant.
Man får inte behandla kunder på detta vis. samma gäller Belkin..  never again...

/Ragge

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #77 skrivet: 2007-07-11, 04:25:47 »
Men det är väl inte Creatives fel att Vista gjort så att deras kort inte KAN funka?!?

guest1327

  • Gäst
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #78 skrivet: 2007-07-11, 06:48:53 »
Men det är väl inte Creatives fel att Vista gjort så att deras kort inte KAN funka?!?

Alla andra utom Creative skriver om sina drivrutiner så de fungerar. MEN Creative är så förbannat usla på mjukvara så de helt enkelt inte klarar av detta detta.. Det handlar om att börja om från början med mjukvaran, och det har de inte kapacitet till..... så svaret på din fråga är ett stort JA..  Det är Creatives fel...

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #79 skrivet: 2007-07-11, 06:52:18 »
Åjo, nog har de kapacitet, men de vill sälja nya produkter, för de tjänar inga pengar på att se till så redan sålda produkter fortsätter fungera år efter år...

guest1327

  • Gäst
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #80 skrivet: 2007-07-11, 06:54:09 »
Det är hjärnkapacitet jag pratar om  :) inte ekonomisk kapacitet
Gå o lägg er förrexten,, inte ska ni vara vakan så här tidigt på semestern ?   Inte jag heller för den delen :)

guest1557

  • Gäst
SV: Stora VISTA tråden
« Svar #81 skrivet: 2007-07-11, 06:56:01 »
...försökte säga det till mina barn kl 5.20 imorse... :cry

 

Senaste inlägg