Låter som ett solklart fusk. Istället för att masa i slutet (som något annat lag väl gjorde förra året) så sparade de sista målet till sista minuten.
Heja alla som inte fuskar.
Du har INTE sett matchen och tydligen bara hört vad spaggetii-spottarna, som spelade så kass boll så dem åkte ur, sagt och har MAGE att skriva att Sverige-Danmarkmatchen var uppgjord? Jag SÅG faktiskt matchen och BÅDA lagen spelade för att vinna ända tills det var nån ½ minut kvar av förlägningstiden och det stod 2-2, då höll svenskarna i bollen nere i svenska försvarsområdet och väntade ut tiden. Varför? Dem vore dumma annars, ingen av lagen vågade anfalla med så lite tid kvar.
Men du ska ju alltid va motvalls! Se matchen innan du yttrar dig, du gör ju bara bort dig precis som Italien nu gjort inför hela fotbollsvärlden. Alla andra kommentatorer, BBC's, ITV's etc etc sa att det INTE var en uppgjord match - dem t.o.m. kallade det ett skandinaviskt krig!