Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: A Call to Arms!  (läst 3505 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
A Call to Arms!
« skrivet: 2009-02-13, 09:16:56 »
Hej alla.

Order har förvarnat om att de kommer försöka ta hela IC ikväll och gå vidare till Kungafarming och övertagande av IC. Jag vet att de kommer till IC titt som tätt nuförtiden, men de är så malliga den här gången att jag faktiskt vill slå tillbaka.

Från och med 22:00 ikväll kommer jag att finnas online för att sätta ihop ett warband som hjälper till där det behövs. Vi börjar med att slänga in Svear i warbandet och fyller på allteftersom. Alla från tidiga rank 30 är välkomna.

Om någon har kontakter att prata med våra allierade under dagen för att få med dem vore det superbra.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: A Call to Arms!
« Svar #1 skrivet: 2009-02-13, 09:28:54 »
I will be there!

guest2112

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #2 skrivet: 2009-02-13, 10:18:41 »
ja är ochås med om det inte skiter sig men att få spela hos polaren bara hoppas att detro vill deffa lite för en gångs skull (:

guest2174

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #3 skrivet: 2009-02-13, 10:44:15 »
Kommer med stor sannolikhet att vara med.

guest2174

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #4 skrivet: 2009-02-13, 10:56:50 »
Såg i Warhammer Alliance forumet att Vanash från Lord of England pratade om försvar. Vi kanske blir ett gäng då, vilket skulle vara kul.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: A Call to Arms!
« Svar #5 skrivet: 2009-02-13, 11:07:35 »
Japp, jag ska försöka liera med Vanash (Vanquish ingame tror jag).

guest1902

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #6 skrivet: 2009-02-13, 11:27:01 »
Jaha då blir det ändrade planer för kvällen. Kommer väl att logga in runt 10-tiden, inte alltför packad hoppas jag. Lyckades att inte göra någon dålig liknelse med min klass nu i stundens allvar. :pistols
Ska bli roligt att se om vi kan få ihop ett warband inom alliansen. :D

guest1690

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #7 skrivet: 2009-02-13, 16:29:43 »
Så vi under rank 30 får ej vara med  "det va snällt" :D

Tänker nog vara där och bli kanon mat   :pistols


guest2126

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #8 skrivet: 2009-02-14, 10:43:18 »
nååå, va hände igår kväll?


guest1902

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #9 skrivet: 2009-02-14, 18:32:05 »
Tja tyvärr missade jag starten för jag var på fest och träffade ett fruntimmer som ville ha "kärlek".
Skulle logga in vid 10-tiden men det blev 11 istället. Då hade order tagit Butchers pass fortress och höll på att låsa caledor.
Satt uppe till ett på natten men order kom inte längre så det blev ingen belägring av IC.
Av det som sas på chatten fick order möta tufft motstånd hela kvällen även om dom var fler. :headbang
Av deras stora planer kan man väl säga att de gick om intet och de får nog tänka om när det gäller destro, så lätt är det inte som de trodde. :banana

guest2174

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #10 skrivet: 2009-02-14, 20:48:39 »
Order togs sej till IC, runt 4 på morgonen. Jag var personligen inte uppe då men det pratas om det på WHA.

guest2112

  • Gäst
SV: A Call to Arms!
« Svar #11 skrivet: 2009-02-15, 13:34:35 »
ja var med och körde ic pq:t tills det var slut me ja fick ingen gold bag denna gång häler lite surt men det blir flera gånger (: tycker destro försvaret va under all kritik dom mästa stog bara och hängde i wc och flesha med sin gear och vänta på att order skulle ta över stan så dom skulle få slåss i stan och kunna få gold bags.ja tycker det suger rätt hårt i t4 att det bara är rvr hela tiden destro vågar ju inte slå till baka mot order bara för att dom är mera. Men det spelar ju ingen roll om man deffar ett keep man kan vara dubbelt så lite som order och endå försvara ett keep bara hoppas att destro böjar slå till baka så det blir roligt att köra orvr igen

 

Senaste inlägg