Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Och hur är det med drivrutiner odyl?
Hur är det med äldre program, är det lika okompatibelt som vista?
http://www.sweclockers.com/articles_show.php?id=6187&page=1Efter deras jämförelse så verkar det inte vara så mycket bättre med W7...
Och sedan kan de säga vad de vill i sina tester av de båda systemen. Jag kan inte ens köra Vista på min gamla holk, den svor bara åt mig. Men sjuan är smidigare än XP. Så den är klart mindre kraftslukande än det andra åbäket
och så är det inte helt fel att den inte startar upp i samma deprimerande färgskala. Men klart, det är kosmetika...
Citat från: Felladin skrivet 2009-08-03, 23:55:34och så är det inte helt fel att den inte startar upp i samma deprimerande färgskala. Men klart, det är kosmetika...vissa av oss kanske vill ha den där sköna känslan av att vilja ta livet av sej när datorn startats...
och min syn på W7?att testerna inte ser så oerhört bra ut för W7 är, enligt mitt enkla sätt att se det hela, inte så konstigtVista har funnits en längre tid, de flesta tillverkare har faktiskt lagt ner lite tid på att skapa drivare för skiten, även fast de flesta helst sluppiti testet kan man omöjligt haft annat än några hybrider till drivisar, och dessa var långt ifrån trimmade för detta nya OSså att man får så här "bra" nuffror är väldigt lovandejag väntar med spänning på ett officiellt släpp (börjar bli för gammal/lat för att fippla med halvfärdigt OS)