Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Elakt svärd har jag iaf lyckats hitta Skoj att den heter Speedy och sen är slow attack på den.. One shottar rätt mycket med den på hard iaf
Jag spammar, men vilket annat spel kan man ha en necromantisk hund som assistent?Startade en ny karaktär och han fick en hund, som efter en tjugo minuter fick trollformeln "Summon zombies".Är det förresten någon som vet hur man levlar upp sitt husdjurs magier?
Skall ni ladda ner Torchlight så kan jag rekommendera Steam. Det tog strax över 5 minuter att dra ner det till båda mina datorer
kostar de att vara medlem i steam?? tyckte såg informations folder och blev tveksam till betala slags avgift för vara med...
Tror bara du kan ge olika spells till djuret. Vet ej om du kan ge högre lvls. Skalar inte magin med lvl? Din vovve/kisse får ju xp som du.
Vit är nonrare, blå är enchanted, gul är elite och lila är setitemsOch för er som funderar, nej spellsen på din kisse går inte upp med din lvl, du hittar högre spell lvls under tiden du spelar.. Har nu Fireball 2 och Summon Skeleton 3 på petten.
Finns det något mer irriterande än att hitta ett nytt favvo-lir samtidigt som man börjar ett jobbpass som tillåter NOLL tid att spela?
Känner så väl igen mig! Synd bara man är piskad att gå hit för att få mat på bordet...