Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vilket är en av styrkorna med spelet. Så fort de släpper koden, kommer någon att bygga en mod typ "Deadly Boss Mod" och därmed har Bioware tvingats ner samma väg som Blizzard, med rent löjliga bossmekaniker, eftersom moddar och addons trivialiserar spelet så till den grad att man måste ha dem för att kunna göra bossarna. Personligen hoppas jag att vi slipper mätare, mods och addons
Citat från: DaddyLongLeg skrivet 2012-03-02, 20:00:20vilket är en av styrkorna med spelet. Så fort de släpper koden, kommer någon att bygga en mod typ "Deadly Boss Mod" och därmed har Bioware tvingats ner samma väg som Blizzard, med rent löjliga bossmekaniker, eftersom moddar och addons trivialiserar spelet så till den grad att man måste ha dem för att kunna göra bossarna. Personligen hoppas jag att vi slipper mätare, mods och addons Måste säga att jag tycker helt åt andra hållet. Jag gillade att man kunde "modda" spelet så att man fick en annan upplevelse samt kunde anpassa det efter sin specifika behov. Ang. boss mekanikerna så tror jag att mer komplicerade strider är roligare för alla inblandade. Nu är det lite tråkigt när det enda de gör för att få en boss att bli svårare är att öka DPS output och sänka rage timern, mekaniken på bossarna i SWTOR är tyvärr inte speciellt annorlunda från de i Diablo2.
Och jag som hört att DLL och DeadHead är varma förespråkare av hyperavancerade macros, ex damage-meters som automatiskt föder DKK-system och guildkickar.
för mig så räcker det med att de låter oss få nån slags aggro mätare typ eq2.. dvs du ser ifall du ligger nära att dra aggro..
DKK ?
Citat från: DaddyLongLeg skrivet 2012-03-03, 14:05:20DKK ? Jag stavade fel, ska editera. Dkulle vara DKP (Dragon Kill Points), dvs ett system för hur en spelares medverkan ger dem poäng i raider att "köpa" drops för.