Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: DLC AFTERMATH Info släppt  (läst 1688 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
DLC AFTERMATH Info släppt
« skrivet: 2012-07-27, 09:27:02 »
4 URBAN MAPS, FIGHT THROUGH DAMAGED TERRAIN, NEW GAME MODES & ASSIGNMENTS


Set amongst the shattered districts, streets and surrounding villages of a post-earthquake Tehran Battlefield 3™: Aftermath depicts a continuing struggle for supremacy and survival amongst the devastation.
With operational capacity severely compromised the opposing forces must adapt and engage in vertical and horizontal urban combat amongst the dust and rubble with cracks and fissures in the terrain providing unexpected cover and paths to objectives. Additional support comes in the form of heavily modified troop transports and civilian vehicles specially adapted to deliver deadly force to the enemy.
 
 
KEY FEATURES

Urban warfare on four new maps
Fight through the dust and rubble, use the earthquake damaged terrain to your tactical advantage
New heavily modified military and civilian vehicles – ingenuity and firepower combined
New game mode
New assignments, achievements and dog tags

Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • Moderator
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
SV: DLC AFTERMATH Info släppt
« Svar #1 skrivet: 2012-07-27, 12:05:08 »
Låter helt klart intressant, hoppas det är bättre än Close Quarters som var en riktig besvikelse enligt mig.
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: DLC AFTERMATH Info släppt
« Svar #2 skrivet: 2012-07-27, 19:09:45 »
Låter helt klart intressant, hoppas det är bättre än Close Quarters som var en riktig besvikelse enligt mig.

Du menar att du är besviken på att du saknar anlag till alfahanne, dvs. en i flocken (squaden) som klarar högt tempo :tease

Jag gillar CQ. Rush är inte mitt esse men jag tycker det är skoj emellanåt. Däremot ser det nya materialet grymt ut :)
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Satyx

  • Din boj i bukten
  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 357
SV: DLC AFTERMATH Info släppt
« Svar #3 skrivet: 2012-08-06, 00:57:25 »
Aha!

Helt klart intressant. Likt D0nald har jag tappat lite intresse av CQ. Det är fortfarande skoj att pwna njuubs på OG1 men det kunde ju varit bättre spel för pengarna om man säger så.
The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

 

Senaste inlägg