Registrera

Old Gents Society

Nästa LAN

Författare Ämne: Hackat e-postkonto?  (läst 1755 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gunslinger

• =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • Antal inlägg: 1 161
Hackat e-postkonto?
« skrivet: 2012-12-23, 08:35:55 »
Hej alla vänner :supporter

Jag undrar om ni vet något om hackade e-postkonton. Det comhemkonto som jag har använt mig av i mobilen slutade helt plötsligt att fungera. Det går att skicka epost dit,men jag kan inte hämta den. Jag har haft kontakt med comhem supporten och gått igenom allt som tänkas kan. Jag kommer in på kontot på comhems hemsida, men där är det helt tomt  :cry. Jag har provat att ta bort och lägga till kontot igen, inget hjälper. Jag har fått nya inloggninguppgifter,inget hjälper. Vad göra,jag vill ju inte bli av med adressen då jag använt den vid så många registreringar på nätet  :help

Utloggad RythmDivine

• Fucking Legend
  • Posting predator
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Hackat e-postkonto?
« Svar #1 skrivet: 2012-12-23, 18:20:58 »
Låter ju lite lustigt. Om du fått nya lösenord men fortfarande inte kan se några mail så låter det nästan snarare som ett tekniskt problem än ett hack. Det faktum att du kan logga in på deras webbsidan, men inte i mobilen, tycker jag bekräftar detta.

Vad har du för mobil? Eventuellt, vad har du för mailprogram i mobilen? Har du provat ett mailprogram på datorn (Thunderbird t ex)?

Utloggad Babsan

• =[OG]=Medlem
  • 30-årskris
  • Antal inlägg: 246
SV: Hackat e-postkonto?
« Svar #2 skrivet: 2012-12-24, 11:36:57 »
Låter mer som något tekniskt fel än att kontot är hackat.
Kolla med ComHem om de inte kan läsa tillbaka mail backup annars om det nu är så att dina mail är borta. Kontot i sig verkar ju fungera om du kan logga in på det.
Sen att det är strul med att logga in från mobil kan ju vara någon uppdatering som gör att mobila gränssnittet inte loggas in.
Never get angry at the stuiped people...

Senaste inlägg