Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: WoW kan vara vanebildande  (läst 5847 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #15 skrivet: 2006-12-28, 18:34:11 »
BF2 är ganska kul... om man kunde lära sig kommandona... och inte skjuter på de i samma lag... och inte tokstressar upp sig när ammunitionen har tagit slut och man inte hittar på kniven/annat vapen så att man istället slänger sig framför tanksen som kommer rätt emot en för att begå självmord så att man därigenom får nya skott... men annars är det kul...  :microsoft :)

guest1375

  • Gäst
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #16 skrivet: 2006-12-28, 19:17:39 »
Det vore roligt om det kom in lite fröknar, damer, flickor kvinnor " inga kärringar" så Småland får spela Tetris den kvällen.. :kiss

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #17 skrivet: 2006-12-28, 19:50:32 »
Ärligt talat så har jag gjort mina försök. Men tyvärr blev jag tvungen att avinstallera bf2 för nån månad sen pga brist på disk. Men nu ska jag ju få ärva en bättre dator så då kommer bf2 att installeras igen. Förhoppningsvis ska jag kanske ha lärt mig kommandona lagom till lanet i mars... :D

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #18 skrivet: 2006-12-28, 20:03:54 »
@ Ragge:  :goodposting

Det är ju väldigt sant som du skriver. Men jag är ändå så pass nyfiken på "ditt" spel att jag nog kommer att prova det.

Tycker det är väldigt bra att du belyser brister i solospelandet, för det är en otroligt viktig aspekt även i ett MMORPG tycker jag. Tillbringade nog uppskattningsvis 60-75% av mitt WoW spelande med att lira solo. Det är inte alla som har möjlighet att harva instanser 4-5 timmar varje kväll i veckan, och även om så vore så ser i alla fall inte jag nöjet med det.

Så fram för mycket mer innehåll för solo och mindre grupper!

guest1327

  • Gäst
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #19 skrivet: 2006-12-28, 21:30:46 »
BF2 är ganska kul... om man kunde lära sig kommandona... och inte skjuter på de i samma lag... och inte tokstressar upp sig när ammunitionen har tagit slut och man inte hittar på kniven/annat vapen så att man istället slänger sig framför tanksen som kommer rätt emot en för att begå självmord så att man därigenom får nya skott... men annars är det kul...  :microsoft :)

Öhh   Jag tror att det var jag som sköt ihjäl folk sist på WCL ... Jag trodde ju att de blå var mina fiender, Men Lasse tjatade om att "inte nu igen Ragge". Jaja  Du är inte ensam Airam,, Jag är med i ditt lag så det så   :)



Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #20 skrivet: 2006-12-28, 22:28:00 »
BF2 är ganska kul... om man kunde lära sig kommandona... och inte skjuter på de i samma lag... och inte tokstressar upp sig när ammunitionen har tagit slut och man inte hittar på kniven/annat vapen så att man istället slänger sig framför tanksen som kommer rätt emot en för att begå självmord så att man därigenom får nya skott... men annars är det kul...  :microsoft :)

Öhh   Jag tror att det var jag som sköt ihjäl folk sist på WCL ... Jag trodde ju att de blå var mina fiender, Men Lasse tjatade om att "inte nu igen Ragge". Jaja  Du är inte ensam Airam,, Jag är med i ditt lag så det så   :)




Ha, ha, ha... då kan vi skjuta ner varandra... hi, hi, hi...

guest371

  • Gäst
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #21 skrivet: 2006-12-28, 23:32:15 »
sluta pervertera min fina wow humor tråd ;)

guest1327

  • Gäst
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #22 skrivet: 2006-12-29, 16:14:45 »
Men den är ju flyttad från Wow sektionen, det innebär ju att det är fritt fram för urspårning :D

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #23 skrivet: 2006-12-29, 19:21:24 »
:korv

guest1327

  • Gäst
SV: WoW kan vara vanebildande
« Svar #24 skrivet: 2006-12-29, 23:55:25 »
Se där! äntligen ett vettigt inlägg i debatten   :)

MER :korv

 

Senaste inlägg