Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: skit skit skit  (läst 8117 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: skit skit skit
« Svar #30 skrivet: 2007-10-19, 10:43:42 »
Enda problemet är att chefer byts ut, och ofta har de också chefer som kan få stolleryck.

Japp, eller så är chefen så piskad ovanifrån (ex att visa resultat/lönsamhet) att han tappar all empati. Det kan även hända bra människor om de sitter fast mellan högre ledning och verksamheten när de inte har förmågan att hålla emot orimliga krav uppifrån.

Däremot brukar jag kunna identifiera de chefer som drivs av eget hävdelsebehov och status - och undvika dem som pesten.
« Senast ändrad: 2007-10-19, 10:47:12 by Tiny »
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

guest1566

  • Gäst
SV: skit skit skit
« Svar #31 skrivet: 2007-10-19, 12:34:09 »
Tyckte vi hade ganska kul igår Lerna!

de hade vi.. var ju superkul :D tack åter igen.. nu kanske man kan lyckas ta aggron från dig nån gång ;)

guest1566

  • Gäst
SV: skit skit skit
« Svar #32 skrivet: 2007-10-19, 12:39:39 »
kommer sticka till jobbet på måndag.. får se hur de går.. han(chefen) borde i alla fall ha hunnit få höra varför jag är som jag är så kanske han får lite mer förståelse..

sen så får jag väll bara börja bli mer självisk.. men jag vill ej ge upp så lätt än.. ska kämpa och bevisa jag är så mycke bättre än han tror!

om de sen blir att ändå byta jobb så kommer jag ta hand om de den stunden men nu satsa allt på att slå sönder alla ord om att jag ej duger för detta jobb!

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: skit skit skit
« Svar #33 skrivet: 2007-10-19, 14:18:45 »
Låter som helt rätt inställning Lern. :)
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

guest1325

  • Gäst
SV: skit skit skit
« Svar #34 skrivet: 2007-10-24, 14:52:36 »
*krama*

 

Senaste inlägg