Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Lessnat  (läst 2602 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 493
Lessnat
« skrivet: 2009-02-24, 18:53:04 »
Som rubriken antyder så har jag lessnat på war och wow och allt vad små gubbar heter som jagar grejer till quests. Slutade betala till Warhammer idag pga bristande intresse.

kanske återupplivar jag Fuler och Kloker i en avlägsen framtid.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Lessnat
« Svar #1 skrivet: 2009-02-24, 19:15:48 »
Synd. Själv har jag inte loggat in på ett tag pga tidsbrist, men återkommer nog. Dessvärre tar L4D och dess spirande grupp utövare på forumet en del tid just nu.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Lessnat
« Svar #2 skrivet: 2009-02-24, 23:05:52 »
Tråkigt att höra, men sånt händer. Själv har jag allt för roligt än så länge. Men så kan jag ju aldrig bestämma mig vilken klass jag vill lira - har ju 6 gubbar i leveln 14 upp til 20 och det är efter bara 6 veckor.

Kom tebax när du tröttnat på mörka kartor med zegs av zombies som tuggar på dina spinkiga ben! ;)


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest2174

  • Gäst
SV: Lessnat
« Svar #3 skrivet: 2009-02-25, 08:59:08 »
Som Johnny Hazard säger, sånt händer. Hoppas ni har det roligt med spelet som har ett fulla intresse istället.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Lessnat
« Svar #4 skrivet: 2009-02-25, 09:20:31 »
Men du ska inte jaga grejer - du ska döda order! :D

guest1902

  • Gäst
SV: Lessnat
« Svar #5 skrivet: 2009-02-25, 19:58:19 »

Alltid tråkigt när någon lägger ner men du är alltid välkommen tbx om du känner för det.
Alla har vi våra svackor, ibland känns det som ett jobb att spela bara för att nå en viss lvl eller att få en reward. :puke

Själv kommer jag att dra ner på mitt spelande ett tag men det är bara tillfälligt. Jag kommer att börja mitt nya jobb om 10 dagar. Det som inte är roligt med det är att jag kommer att veckopendla. :puke
Så jag har en del att fixa innan jag börjar mitt nya jobb, både här hemma och på det nya stället. :puke
   

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Lessnat
« Svar #6 skrivet: 2009-02-26, 16:13:09 »
Trist Bucket... men suget kanske kommer tebax om ett tag.

Själv spelar jag bara när andan faller på. War är en av dom få grejer jag unnar mej, men känner inget tvång att race:a upp till rank 40. Men när jag och om jag kommer upp så e nog alla andra så less på spelet så då får jag spela själv...

Men om andan faller på och du vill spela med nån så hojta till... just nu har jag en R20 och en R18 så jag e fortfarande i tier2.


 

Senaste inlägg