Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag levlar upp en Paladin. Har nyss blivit 16, ska försöka hinna ikapp er Men är det bara Baal ni tänker köra tillsammans med huvudkaraktärerna?
Citat från: arkalos skrivet 2011-09-16, 14:19:05Jag levlar upp en Paladin. Har nyss blivit 16, ska försöka hinna ikapp er Men är det bara Baal ni tänker köra tillsammans med huvudkaraktärerna?Vi kör alla quest och plockar alla wp och försöker spela soft och ta de lugnt. Vi har inte försökt spela upp gubbarna i något maratons levelande direkt.. Hoppas du starta i laddern ? =).. Annars får vi starta i vanliga och komma ikapp dig =).. Vrål skoj om vi blir litet gäng för lite nostalgi inför den kommande diablo3 Jag tror och hoppas att det var laddern. När jag är i lobbyn kan jag välja att se highscore för ladder char och det står även info om att gubben flyttas till vanlig när pågående ladder är klar. Har jag hamnat rätt då? *håller tummarna*Får köra maraton ett tag så jag kommer ikapp er.
Citat från: baldi skrivet 2011-09-16, 15:15:47Citat från: arkalos skrivet 2011-09-16, 14:19:05Jag levlar upp en Paladin. Har nyss blivit 16, ska försöka hinna ikapp er Men är det bara Baal ni tänker köra tillsammans med huvudkaraktärerna?Vi kör alla quest och plockar alla wp och försöker spela soft och ta de lugnt. Vi har inte försökt spela upp gubbarna i något maratons levelande direkt.. Hoppas du starta i laddern ? =).. Annars får vi starta i vanliga och komma ikapp dig =).. Vrål skoj om vi blir litet gäng för lite nostalgi inför den kommande diablo3 Jag tror och hoppas att det var laddern. När jag är i lobbyn kan jag välja att se highscore för ladder char och det står även info om att gubben flyttas till vanlig när pågående ladder är klar. Har jag hamnat rätt då? *håller tummarna*Får köra maraton ett tag så jag kommer ikapp er.
Just nu är jag ganska off ifrån D2, för att mitt nät hemma är ostabilt och de verkar vara större problem än vad trodde. Verkar som 4 mina grannar har samma problem så kommer nog ta par dagar / veckor innan jag blir aktiv igen kunna spela..Så till er som spelar D2 så kommer väl tillbaks när blivit bättre!! Snart börjar ju nya ladder säsongen också =)). Ni kan ju spela upp par gubbar börja mf med, sen när jag kommer in så har ni gear åt mig
Nya Ladder säsongen startar 28 september tror jag de sagt kan vara senare.. Jag får hem comhem tekniker imorn =)) så de löstes sig snabbare än vad jag tänkt =)).. Ja arkalos vad har du för spelkonto så kan adda sen börjar lira igen =).. Elunyx är också ganska mycket och spelar. Vi brukar sitta i kanal OG i D2 och games som ogd1/2 pass:sun1 / moon2... vore kul blir lite gäng som ta sig an Diablo2 =), jag sugen på spela Hell ett gäng krossa Uber diablo eller uber baal =)
Bara för att man får hem en tekniker betyder inte att problemet är löst. Hoppas dock att problemen fixas för din koppling är under all kritik.Vad jag vet så finns det inget datum för nästa ladder-reset, men jag kan ha fel.Jag och baldi har varsin figur som kommit en bra bit in på normal akt 2 med två figurer, så där borde vi ligga lika med din (arkalos) figur.